onsdag 11 februari 2009

för det är ingen vanlig dag...

ja när jag vaknade i dag var jag ett helt år äldre, jag känner ålders nojerna komma krypande =)
idag skulle vi ha en frilufts dag med klassen. vi hade bestämt att vi skulle mötas vid nydala, vi hade ju tur med vädret det var soligt värre i dag. Det blev en väldigt kort dag för mig, jag är inte helt frisk än och orkar inte gå så jätte långt. Men resten av gruppen var taggade att gå runt nydala sjön, det blir ca 1 mil. Men jag kämpade på och var ute i 2 timmar sen for jag hem och softade en stund.
halv 3 hämtade jag Anton på busstationen, vi handlade inför middagen åkte hem och slappa framför tvn. Jag fick en jätte tjusig och go luktade parfym som var från egypten av Anton. Jag blev väldigt överraskad, och glad den luktade jätte gott. Och det var en stor flaska så den kommer att räcka hur länge som helst. Ett stort plus var att det var en "riktig" parfym som inte har någon alkohol i sig, så den torkar inte ut huden. Nu

1 kommentar: