söndag 25 oktober 2009

för de nyfikna=)

I mitt förra inlägg så lovade jag att det skulle komma bilder på lägenheten inom en snar framtid. Å här kommer de, jag har tagit med de rum som jag själv tycker är intressanta å struntat i vissa rum.Sen fick jag en tjusig bild på Zelda när hon är i sitt rätta element. Bilderna är dock inte i bästa kvalite men en överblick får ni i alla fall.
här har vi den otroligt långa hallen där både ingång till kök,vardagsrum,toa och barrum finns plus en trapp till nedre plan

Här kommer de nog att bli många slappa vinkvällar, jag tycker att hela rummet ger en soft feeling=)









Här har vi mitt favorit rum=)Biorummet=)





ÅÅ här kommer Zelda på sin favorit plats i hela lägenheten

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad skoj att du har en blogg! Int ha du sagt nåt om det. Aja nu vet jag i alla fall så nu kan följa varandra i vardagen ;) Jag kommer att kolla in det blogg ofta ska du vet :P Du får länka mig på din blogg, bara skpj att folk tittar in :) Kram! ps: fin lya ni fått!

    SvaraRadera
  2. Hej du :)

    Jo vi velade ju ett tag mellan Newfoundland och Leonberger, men efter lite jämförelser så föll det på Leonberger! Din lilla vilding
    är iaf jättesöt ;) haha..

    Jasså, har det varit trögt på kissbiten? Har för mig att stora hundar har mindre koll på blåsan.. jag kan ha fått det om bakfoten också!

    Hoppas du har det bra!
    Kram på er! /Sandra

    SvaraRadera