söndag 18 januari 2009

oj oj dagarna går fort

Det har gått många dagar sedan jag förts tänkte tanken om att jag borde skriva i bloggen.. Se så bra minne man har. Jag har precis kommit hem från en lugn helg i Storuman. Jag har som man brukar säga fyllt på batterierna, jag har softat och åkt lite skidor, längd skidor. Hade det varit utförs hade jag nog inte tagit mig hem=) Nu väntar mig en fullspäckad skola vecka, med prov på onsdag och säkert en massa läxor,phouu. Jag har även bokat biljetter för att åka ner till min bror, hans sambo och lilla bebis i Hjo i slutet av februari. Det ska bli riktigt kul jag ser verkligen fram mot det. Ska åka tåg själv för första gången i mitt liv,läskigt=) nä nu är det kojen som hägrar om jag ska orka upp i morgon..








1 kommentar:

  1. Kul att få läsa ett nytt inlägg även om dom kommer sällan ! //Kram

    SvaraRadera